Main Permainan IMalaysia Menangi hadiah bernilai RM10,000

9:13 PM 0 Comments


Download sini

          Dua aplikasi mudah alih khas telah diwujudkan untuk yang akan datang Hari Malaysia dan Hari Merdeka perayaan.

Yang pertama adalah aplikasi IMalaysia, yang membolehkan rakyat untuk berkongsi kisah-kisah mereka yang bersifat patriotik, melihat maklumat tentang acara rasmi dan mengambil bahagian dalam pertandingan dan promosi.

Aplikasi kedua, yang dipanggil Permainan IMalaysia, melibatkan "berjalan". Ia memerlukan pemain untuk mengumpul duit syiling Malaysia untuk mata sambil mengelakkan halangan dalam perjalanan ke garisan penamat.

Setiap tahap mengambil pemain untuk tempoh masa yang berbeza dan bandar di Malaysia dan pemain akan diberi ganjaran dengan fakta sejarah untuk melengkapkan setiap peringkat.
Kedua-dua aplikasi mudah alih telah dibangunkan oleh Program Pembangunan Kandungan (MDeC) Bersepadu Perbadanan Pembangunan Multimedia (Icon) pemaju. (Icon adalah platform untuk memupuk bakat tempatan dan menggalakkan inovasi.)

MDeC dan Kementerian Komunikasi dan Multimedia telah melancarkan aplikasi IMalaysia dan permainan untuk menggalakkan penggunaan positif kandungan digital dan aplikasi di kalangan rakyat.

Datuk Yasmin Mahmood, Ketua Pegawai Eksekutif MDeC berkata, "Aplikasi mudah alih adalah bukti bahawa pemaju aplikasi Malaysia mempunyai apa yang diperlukan untuk membangunkan aplikasi mudah alih secara komersial dan kandungan yang memenuhi keperluan perusahaan dan pengguna. Adalah penting bagi kami untuk menyediakan ekosistem kondusif dan bakat ICT memupuk dan menjulang negara kita ke tahap yang lebih tinggi. "

MDeC juga mengadakan pertandingan di seluruh negara selama sebulan dalam Permainan IMalaysia bermula hari ini sehingga 31 September 2015. Pemain yang memuat naik skor tertinggi mereka di Facebook berpeluang untuk memenangi hadiah utama; pakej percutian bernilai RM10,000.

Tiga penjaring terbaik seterusnya akan menerima 4 permainan Sony Playstation memujuk setiap satu.

Kedua-dua aplikasi IMalaysia dan permainan kini boleh didapati untuk muat turun di Google Play dan App Store Apple. Untuk maklumat lanjut mengenai aplikasi IMalaysia dan permainan, pergi ke www.31ogos.my




Video Lagu Tema Hari Kebangsaan ke 58 #‎sehatisejiwa
Apakah logo hari kebangsaan tahun ini jom lihat disini

Unknown

Beliau adalah anak jati Johor, berjiwa besar untuk menjadi seperti ikon Motivasi tetapi beliau sendiri terdemotivasi oleh tema suasana Google

0 comments: